2014. május 20., kedd

I Want You.

Sziasztok. 
Bocsánat, de nem tudtam vasárnap részt hozni mert rokonoknál voltunk. Ennek a résznek az eleje kissé lapos de a vége izgibb. Ha valami hibát találtok kérlek nézzétek el mivel náthás vagyok és marhára fáj a torkom... Ha tetszett a rész akkor viszont pipáljatok, komizzatok vagy iratkozzatok fel:)
Lots of love. 

Reggel a madarak csiripelésére keltem. Biztosan ők is tudják, hogy ma van a szülinapom. Bár az előző két évben ez a nap volt számomra a legrosszabb, de érzem, hogy ez most nem így lesz. Mikor körbe néztem minden telis-tele volt lufikkal és hatalmas nagy ’Happy Birthday to You’ felirattal. Az éjjeliszekrényre pillantottam és egy boríték volt ott, a borítékban pedig egy apró levél.
Kedves Diana,

Először is Nagyon Boldog 18. Szülinapot, másodszor pedig sajnálom, de el kellett mennem egy interjúra utána meg dedikálás lesz, szóval csak este érek majd haza. Kérlek, ne csinálj semmi butaságot. Az ajándékot a nappaliban, egy kis sütit - megjegyzem saját kezeimmel csináltam – pedig a hűtőbe találsz. Még egy meglepetés hátra van. Harry xx.

Nehézkesen kikászálódtam az ágyból, felvettem magamra a ruháimat majd lementem a nappaliba. Tátott szájjal néztem körbe. Mindenhol ruhák… a fehér neműtől egészen a kiegészítőkig minden volt. Harry kitett magáért az biztos.  Gyorsan elmentem és néhányat felpróbáltam. Mintha rám öntötték volna. Mikor már körülbelül a huszadik ruhát próbáltam fel, a hasam egy enyhe korgással adta tudtomra, hogy elég a próbálgatásból, irány a konyha. Kinyitottam a hűtőt. Húsz féle sütemény biztos volt. De azt inkább a normális kaja utánra hagyom. A hűtőbe a sütin kívül semmi értelmes nem volt. Harry elfelejtett kaját venni. Miután kijöttem a konyhából leültem a kanapéra. A kanapé előtt egy kis dohányzóasztal volt, azon pedig néhány újság. Az egyik pizzás papír. Remek, pizzát fogok enni. Kerestem egy telefont és tárcsáztam a számot.
- Helló, mit szeretne rendelni? –szólt bele egy női hang.
-  Szia, öhm, egy sonkás pizzát kérnék szépen. A Holy Street 22-be.
- Rendben, egy fél órán belül érkezni fog. Visz hall. –köszönt el.
- Visz hall.
Letettem magam mellé a telefont és a tv-ben valami értelmes műsort kezdtem el keresgélni. Mikor már szinte az összest végig néztem akkor álltam meg egynél, amin a fiúk voltak és éppen interjút adtak.
- Na, és most térjünk át rád Harry. Tudjuk, hogy nagyon híres vagy a lányok körében, és most jelenleg van valakid? – kérdezte valami nő, akinek nagyon idegesítő hangja volt.
- Nincs barátnőm… de talán van egy olyas valaki, akit kezdek megkedvelni. – válaszolta széles mosollyal az arcán. De aranyos.
- Oh, és megtudhatjuk ki az? – tette fel a kérdést.
- Sajnálom, de titok. És megkérek mindenkit, – rajongó, újságíró, akárki- hogy ne találgasson, idővel úgyis megtudjátok.
Itt kikapcsoltam a tv-t ugyanis megszólalt a csengő.
- Szia. Meghoztam a pizzát.
- Rendben. Mindjárt adom a pénzt.
Na, most honnan fogom előturkálni a pénzt? Várjunk csak. Harry szobájába, az asztalon mindig van némi aprópénz. Felfutottam, aztán le a pénzzel a kezemben.
- Tessék. – nyújtottam oda az említett tárgyat ő pedig a pizzás dobozt.
- Szia.
Becsuktam az ajtót, a konyhába mentem és nekiláttam a falatozásnak. Meg kell, mondjam nagyon finom volt. A kukába dobtam a dobozt és felmentem a szobába. A szobába nem volt semmi érdekes így arra jutottam, hogy megnézek egy horrort. A nappaliba nem voltam filmek, felmentem Harry szobájába és kutakodni kezdtem. DVD-t nem, de valami igazán meglepő dolgot találtam. Egy fényképet rólunk.
Akkor pont suli bál volt. Nagyon boldogoknak tűntünk. A fényképet gyorsan visszatettem majd kiosontam a szobából, mert hangokat hallottam lentről. Mikor kiléptem az ajtón Harry állt velem szembe.

- Te meg mit kerestél odabent? –kérdezte összehúzott szemöldökkel.
- Én csak DVD-t kerestem, de nem találtam sehol.
- Értem. – bólintott –Arra szeretnélek kérni, hogy vegyél fel valami csínosat.
- Oké – mentem a szobámba.
- Fél órád van – szólt utánam.

Becsuktam magam mögött az ajtót, majd valami ruha után kutattam.  Már körülbelül a huszadik ruhát nézegettem, amikor a kezembe megakadt egy gyönyörű, fekete, egybe részes ruhadarab.
 Egy hozzáillő cipőt választottam. A hajamat simán kiengedve hagytam. Végezetül belenéztem a tükörbe. Olyan más voltam. Eddig mindig szakadtak voltak a ruháim. Harry a szó szoros értelmében leszart, semmibe vett. Most meg nem kérek, tőle semmit mégis mindent megtesz. Talán a kórházban töltött idő elgondolkodtatta. Kitudja. Ránéztem az órára és még pontosan volt kettő percem. Még egy utolsó pillantást vetettem a tükörre. Indulhatunk.


- Nagyon szép vagy - dicsért meg Harry.
- Köszi.
- Gyere, menjünk. – karolt belém s húzott maga után.
- De végül is hova megyünk? – tettem fel a kérdést.
- Majd meglátod.

Mindketten beszálltunk a fekete Range Roverbe.
Az út nagyon csöndesen telt. Harry egész végig az utat figyelte, én pedig nem akartam megszólalni.

Egy nagy ház elé értünk. Harry előre ment. Intett nekem egyet én meg kiszálltam az autóból. Mikor bementünk sok ember egyszerre azt kiabálta hogy ’Happy Birthday’.

- Harry. Ezt te csináltad? – kérdeztem.
- Igen. Örülsz?
- Istenem, hát hogyne örülnék. Köszönöm. –öleltem meg.

Harry a kezembe nyomott egy pezsgős poharat és mindenki odajött koccintani. Mikor már mindenkivel koccintottam bekapcsolták a zenét és rettentő hangosan szólt. Az a sok ember, aki ott volt mind táncolni kezdett. Én a tánc helyett az italozás mellett döntöttem.
Már eléggé be voltam csiccsentve, amikor Harry odajött hozzám.

- Táncolunk? – hangjában érezhető volt, hogy nem az első pohár alkoholt itta.
- Ja. Persze, menjünk. – álltam fel a székről. –Harry nem gond, ha nem nagyon tudok?
- Áh, nyugi. Én se. Talán ketten érünk egyet.

Harry a kezeit a vállamra tette. Szerintem mi voltunk a lehető legrosszabbak. Már körülbelül az ötödik számot táncoltuk végig, amikor a helyzet forrósodni kezdett. Hazz a derekamra vezette kezeit és egyre jobban közeledett felém. Én az alkohol hatása miatt, még élveztem is a dolgot. Hátat fordítottam neki. Így folytattuk tovább. Harry a nyakamat csókolgatta, amikor a fülembe súgott alig érthetően egy mondatot.

- I want you.  

2 megjegyzés: